مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-31اقتصادي

دوشیفته شدن فعالیت 39 واحد نانوایی لواش در زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 39 واحد متخب نانوایی لواش در مرحله 16 برای ارائه خدمات و تامین نان شهروندان زنجانی از تاریخ 8 بهمن تا 7 اسفندماه امسال به صورت دو شیفت و یک سره در سطح شهر زنجان پخت خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به پخت یک سره برخی از نانوایی ها، اظهار کرد: براساس تصمیمات اعضای کارگروه آرد و نان استان زنجان به صورت فوق العاده از ساعت 6:30 الی 18:30 ارائه خدمات خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه آردهای تخصیصی در قالب فوق العاده است، گفت: 39 واحد منتخب نانوایی لواش نیز ساعات پخت خود را نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد در شیفت صبح، عصر تا ساعت 18:30 افزایش می دهند.

وی افزود: 39 واحد منتخب نانوایی از ساعت 9:15 الی 10 برای صرف صبحانه و از ساعت 15:15 الی 16 برای اقامه نماز و ناهار فعالیت پخت نخواهند داشت و مابقی ساعات به صورت فعال به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: با هماهنگی هایی که از طریق استانداری زنجان صورت گرفته است، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر زیرنظر کارشناسان استانداری زنجان مورد نظارت و کنترل واقع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوشیفته شدن فعالیت 39 واحد نانوایی لواش در زنجان

دوشیفته شدن فعالیت 39 واحد نانوایی لواش در زنجان